مبل زیبای وبا دوام و بروز نارسیس

مبل زیبای نارسیس

مبل نارسیس انتخابی است برای مشکل پسندان و کسانی که تمایل دارند دکوراسیون منزل آن ها متفاوت تر از دیگران به تصویر کشیده شود. مبل نارسیس با تم های رنگی بسیار متفاوتی برای شما در نظر گرفته شده است تا هارمونی رنگ در فضای داخلی منزل شما حفظ شود. هر آنچه برای معرفی این مبل زیبا در تصاویر مشاهده می کنید تنها به عنوان نمونه است و شما بر اساس علاقه مندی و نیاز خود می توانید جنس و تم رنگی این محصول را انتخاب کنید.

مبل نارسیس شامل یک کاناپه سه نفره جهار مبل یک نفره به همراه دو میزبان است. همچنین به منظور زیبا سازی بیشتر این سرویس مبل از یک جلو مبلی نیز بهره گرفته شده است که سبب خاص تر شدن و زیباتر شدن کار شده؛ زیرا دسته ها، پایه ها و میز جلو مبلی هر سه با یک چوب و یک تم رنگی طراحی و تولید شده است.

کلاف مبل نارسیس نیز از چوب روس برای شما در نظر گرفته شده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید یکی از ویژگی های بارز این محصول ضد آب و ضد خش بودن چوب های است که برای نمای ظاهری کار مد نظر قرار داده شده است. این چوب جنس ملچ است که در نوع خود بی نظیرترین محصول در مصنوعات چوبی به شمار می آید.

شما می توانید از میز نهار خوری این محصول نیز ست با مبلمان خود استفاده کنید و یک دکوراسیون زیبا را به رخ بکشید. و این مهم تنها به لطف متریال بسیار مرغوبی است که در حین ساخت در نظر گرفته شده است

مدل. مبل نارسیس
۹نفره
تمام چوب
رنگ و پارچه با سلیقه مشتری

این سایت مبلمان جدیدوبا قیمت ارزان از تولید به مصرف تقدیم مشتریان عزیز میگرددبدون واسطه خرید مستقیم ارسال به تمام ایران
ارتباط بامدیریت
مبل مدرن
۰۹۱۴۴۴۳۴۳۹۷
۰۹۹۱۴۱۰۶۳۰۱
*** تلکرام ***
@aryan9468
@Arzanmobl90

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *