غذا خوری مبل زنگوله

میز نهار خوری در مدل های مختلف

                                                               میز نهار خوری دایره ای شکل          

برای ۲ نفر قطر ۹۰ سانتی متری
برای ۴ نفر قظر ۱۰۰ سانتی متری
برای ۸ نفر قطر ۱۴۰ سانتی متری

میز مربعی شکل

برای ۴ نفر۹۵ سانتی متری
برای ۸ نفر ۱۴۵ سانتیمتری

میز مستطیلی شکل

برای ۶ نفره ۹۰*۱۵۰
برای ۸ نفره ۹۰*۱۸۰
برای ۱۰ نفره ۱۲۰ *۲۴۰
برای ۱۲ نفره ۱۲۰*۳۳۰

انواع طرح های میز ناهارخوری

میز ناهار خوری کلاسیک

میز ناهار خوری کلاسیک معمولا ارزش و جلوه ی خاصی به فضای شما خواهد داد. در طراحی دکوراسیون کلاسیک جنس و طرح میز ناهارخوری بسیار حائز اهمیت است. جنس میز عموماً از چوب تراشیده شده و طراحی آن بسیار ظریف است.

یکی از ویژگی‌های سبک کلاسیک برای میز ناهارخوری براق بودن آن می باشد و جلوه خاصی به فضای شما داده و آن را از فضای دیگر خانه متمایز می‌کند. رنگ میز ناهارخوری کلاسیک معمولا طلایی است که برای زیباتر شدن آن می توان از ترکیب رنگ سفید یا کرم نیز استفاده نمود.

در اتاق غذاخوری می‌توان از دکوری های مناسب و کلاسیک برای روی میز ناهارخوری نیز استفاده کرد که این وسایل از جنس های مختلفی مانند شیشه، چوب، استیل و غیره هستند. همچنین بر نمای بیشتر دکوراسیون لوستر زیبا و کلاسیک بالای میز ناهار خوری نیز کاربرد دارد.

میز ناهار خوری مدرن

وقتی صحبت از میز ناهارخوری مدرن می‌شود، منظور میزهای چوبی که از چوب سخت گردو، راش و افرا ساخته می‌شود. امروزه از ترکیب رنگ قهوه ای و مشکی یا سیاه و سفید در طراحی میز و صندلی آن می شود استفاده نمود. میز چوبی رنگ روشن با صندلی های رنگ تیره ظاهری شیک و مدرن به فضای خانه می دهد. برای زیباتر جلوه دادن میز ناهارخوری لوسترهای مدرن می تواند به زیبایی خانه کمک کند.

 

برای سفارش با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید

۰۹۱۴۴۴۳۴۳۹۷

۰۹۹۱۴۱۰۶۳۰۱

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *