پنچ مدل پارچه زیبای ایران

پارچه مبلی مسکو
پارچه مبلی مسکو نوعی پارچه مخمل از جنس ابریشم است که بیشتر در روسیه استفاده می‎شود، به همین خاطر نام آن را مسکو گذاشته‌اند. پارچه مسکو ایرانی و چینی در بازار موجود است. پارچه مبلی مسکو، بیشتر برای تولید مبل‌های راحتی و چستر استفاده می‌شود. تولید پارچه مبلی مسکو در «کارخانه اویاز» انجام می‎شود و قیمت هر متر پارچه مسکو ایرانی ۱۰۵۰۰۰ تومان و هر متر پارچه مسکو چینی ۱۲۰۰۰۰ تومان است.

 

 

 

پارچه مبلی جاسمین
پارچه مبلی جاسمین در دو نوع ایرانی و چینی وجود دارد. تولید پارچه مبلی جاسمین توسط کارخانه «اویاز» در تهران انجام می‎شود. پارچه مبلی جاسمین از کیفیت بالایی برخوردار است و برای تولید انواع مبل‌های راحتی، استیل و سلطنتی کاربرد دارد.قیمت پارچه جاسمین چین به ازای هر متر ۱۱۰۰۰۰ تومان بوده و قیمت نمونه ایرانی آن ۱۰۰۰۰۰ تومان است.

 

 

 

 

 پارچه مبلی چرم
پارچه مبلی چرم از قدیم در بسیاری از خانه ها وجود دارد. چرم برند سرتکس از بهترین برند های چرم هست. پارچه چرم برای مبلمان اداری و تجاری مناسب است. البته برای مبلمان استیل و راحتی مینیمال نیز کاربرد دارد. اگر کودک خردسال یا حیوان خانگی در منزل دارید، چرم گزینه مناسبی برای مبل های شما نیست. زیرا چرم به علت برخورد جسم تیز و یا در اثر چنگ افتادن به راحتی پاره میشود.

 

 

 

 

پارچه مبلی پورشه
جنس پارچه مبلی پورشه مانند مخمل و جیر بوده و کشور تولید کننده آن چین است. این نوع پارچه برای ساخت مبلمان مدرن و راحتی کاربرد دارد. کارخانه تولید کننده آن «اویاز در تهران» است و قیمت این پارچه مبلی جذاب به ازای هر متر ۱۰۵۰۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

 

 

 

پارچه مبلی نانو
پارچه مبلی نانو نوعی پارچه بسیار متراکم و ضدآب است. البته انواع پارچه هایی که در انواع ایرانی، چینی و ترک عرضه می‎شود معمولاً تکنولوژی نانو ندارند. زیرا پارچه نانو آنقدر گران است که استفاده از آن در تلید مبل توجیح منطقی ندارد. قیمت پارچه هایی که با عنوان نانو در بازار وجود دارند در نوع ایرانی هر متر چیزی در حدود ۱۲۰۰۰۰ تومان، نانو چینی از ۱۴۰۰۰۰ تا ۱۷۰۰۰۰ تومان و هر متر پارچه نانو ترک از ۲۰۰۰۰۰ تا ۲۵۰۰۰۰ تومان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *